Tuesday, January 8, 2008

skitdag

Jag fattar inte hur man ska hinna jobba!
Jag går upp as as astidigt och är igång som en iller men kommer ändå inte till jobbet förrän nio.
I morse gick jag upp as as as as as tidigt och vad händer- tåget fastnar och står still i 45 minuter innan det backar och tar ett annat spår.
Hur man än vänder sej har man rumpan bak.
Sen visar det sej att dansjobbet (mitt absoabsoabsolut sista med gruppen) som skulle varit på lördag klockan åtta plötsligt är på fredag klockan fem!
Två av oss jobbar då och kan inte vara med, så då måste jag dansa en koreografi som jag är mer än måttligt ringrostig på, brrrrrr...
Meningslöst gnällinlägg jag vet.
Snart ska jag knåpa ihop något så att jag blir glad och snäll igen. Så kan jag visa det också så slipper jag lägga upp massa pladder hahaha...
Shit va kul förresten att papprikas blogg har öppnat!

7 comments:

annannadesign said...

Jättekul med PappRikas blog! Och gnäll på du - ibland måste man bara få ur sig all skit!

Jag säger bara en sak (till: TUR att jag åker kommunalt och TUR att maken lämnar på dagis!

Kram på dig!

Pernilla said...

Ibland är livet bara lite väl pissigt. Hade också en skitdag igår. Verkligen en skitdag. Men efter regn kommer sol. Sååå klyschigt, I know. :)

Kram!
Pernilla (pysslingen på papprika)

Scrapangel said...

Imorrn är en annan dag, då är du utvilad, tåget går på tid osv... vi kan alltid hoppas. eller hur?

Kram!

Eva said...

Hej du glada Clara! Förstår om du blev sur. Det är det värsta som finns när man åker i tid men ändå kommer försent och man kan inte göra någonting åt det.

PS.
Du har blivit utmanad av mig.

Kram Eva!

Carina said...

Fy vad trist, du har rätt att få ur det allt.

Jag har saknat dig, det blev lite kaotiskt för mig innan jul....så tack för de härliga tabletterbna i skåpet;)och för dina insatser!
Hoppas att du kommer på nästa mara, det skulle vara så roligt.

Kramar Carina

P-lina said...

hihi...visst är det skönt att få avreagera sig i bloggen ibland? man kan ju inte bara ha en massa fint...då blir det trist ;-) Så gnäll på du!
Jag håller tummarna för att ni kommer till Grekland snart ... Men som sagt....I-landsproblem! så tänkte jag INTE när jag kom hem från att ha jobbat i Afrika för 2 år sen.Men jag har väl återgått till att bli en del av denna pussel.

var är kylskåpsbilden då? ;-)tror att ditt kylskåp är jättefint! fullt med fina pysselgrejer.:-)

Carina said...

Jag ser här att du redan blivit utmand, å nu trycker jag också på;)
Kram Carina