Monday, November 22, 2010

oh lord..

won't you buy me a mercedes benz... går jag och nynnar hela tiden...
och vad händer?
Smartson söker testpiloter för Opel!!!
Nog är väl det ett tecken?

http://smartsontestpilot.se/opel/bli-testpilot/


Om jag blir testpilot ska jag ta en sväng till skåne och hämta hem den hushållsassistent jag köpt på blocket, men som min syster fick hämta åt mej.
Hon har dessutom en födelsedagspresent stående som är för stor att skicka... nyfikennnn...

Jag ska också skjutsa mina barn till dagis och skolan så vi slipper 2o minuter till bussen i slask och sen ytterligare 20 minuter till dagis i samma slask och sen jag till tunnelbanan i en kvart ( i slask)
Och sen en arbetsdag senare samma visa igen fast baklänges.

Jag tycker jättesynd om mej själv :)

åh snälla snälla snälla!
(Alfred vill bara ha en röd... somliga är kräsna)

No comments: