Tuesday, April 28, 2009


Jag läser en galet inspirerande bok just nu, den handlar om blandband och jag blev så jäkla sugen på att göra ett igen.. jag tappade lixom det fritidsnöjet nånstans på nittiotalet...
Det fick ett kort uppsving när jag upptäckte Napster, men sen kom man ju på att det inte var helt okej. (men det var ju så kuuul! Alla kompisar som laddade ner saker jag aldrig hört och hur man bytte favoriter med varann... Jag låter som nån gammal hash-hippie)

SÅ- i detta nu håller jag på att ladda ner (helt lagligt) basen till mitt framtida skafferi av musik! Ni känner väl hur rafflande spännande det är!!!

För övrigt kan jag tillägga att ruccola växer jättesnabbt.
Jag satte frön i lördags, igår syntes groddarna och idag har jag riktiga blad.
Om en vecka säljer jag storpack till grannarna om det fortsätter såhär.

Bla bla märks det att jag väntarrrrrrrrrr....

(Bilden lånade jag här .http://amandaemma.blogg.se)

No comments: