Sunday, March 22, 2009

snö igen

Var tog våren vägen?
Det är såhär VARENDA år men ändå tror jag att det ska bli sommar på en gång. suck.
Åkte en sväng till LC-mässan för att hjälpa Malin på Papprika, men vips satt jag vid ett pysselbord och klistrade. Tänk så det kan bli. Det var snarare Malin som hjälpte mej.
Och ååååååh så kul jag hade.
Ni är så rara och fina alla tjejer jag mötte, puss på er!

Red Velvet tjejerna tyckte vi skulle brodera på foton så då gjorde jag det. Photoshop från stenåldern liksom. Skitkul var det iallafall...

3 comments:

Eva said...

Supersnyggt. och fotot var perfekt för lite broderi.

annannadesign said...

Men du! vad snyggt det blev när det blev klart! Och perfekt med dymo till! Gillar verkligen ditt silviaporträtt också. Kanon!

Cattis said...

WOW!! Jättesnyggt! Jag måste också testa det där!