Monday, August 25, 2008

Nystart


AAAHHH jag älskar den här tiden på året...
Nystart som bara den! Vässade pennor och blanka skrivböcker. Helt sprillans nya suddgummin och en linjal utan repor.
Allt är möjligt! En sval krispighet i luften och tung tung mognad.
Jag är så jädra laddad!
Pysselrummet är städat, dom där brallorna jag tänkt sy så länge är klara, middagsschemat är uppe och rullar och tom vardagsrummet blev dammsuget. Inlagda päron och körsbärslikör, äppelkakor och chokladrutor. Värsta hemmafrun!
Jag är så sjuuuukt organiserad just nu!

5 comments:

Scrapangel said...

Wow, jag behöver en timeout istället, du är tvärtom. Tänk vad man är olika ändå :)

Ska du till Papprika nästa mån kanske?
Kram

Carina said...

Wow, det låter underbart!!
Din framställning får det att spritta, jag är på väg!
NYSTART!
Kram Carina

annannadesign said...

Och vilka chokladrutor sen!! Jag väntar på receptet...

Kram på dig!

Unknown said...

Jaaa, hösten är ju underbar!!
Som de säger i "You've got mail": it makes me wanna buy school supplies!

Låter som att du har värsta flytet, är grymt imponerad :-)

Kramen

anni said...

Kakorna var super! Å ja, jag är med på det där med nystart men skulle så gärna vilja ha ett sådant där fungerande middagsschema du skriver om.
kram anni