Sunday, June 29, 2008

Virve utmanar

>

Jag gissar att jag är sist... men sånahär grejer är så kul att scrappa!!

Tack Virve!


För 5 år sedan

Vi väntar barn! Nu är det officiellt för de närmaste! Vi är omtumlade och lyckliga och tar en tur till Mallorca. Vi åkte bil upp till apelsinodlingarna och allt var ljust.


För 3 år sedan

Hurra vi ska ha barn igen!

Jag är mammaledig och hänger på öppna förskolan och leker i plaskis. Bästa tiden!!!

Maria och JK är våra fina grannar som förgyller våra dagar.


För 1 år sedan

Åh nej jag börjar jobba! Det är illa i början och kommer att sluta i katastrof!

Clara Clara sluta genast!


För 3 månader sedan

Nytt jobb och jag trivs oväntat bra! Men hur tusan hamnade jag här?


För 1 månad sen

Kom jag hem från en pysselhelg i Lund med min syster.


Igår

Hurra livet återvänder. Influensan lämnar mej bit för bit. Solig lördag, husfix, lek och grannarna på grillmiddag. Detta är mitt liv!!!


Idag

Lat sommarsöndag. Trädgårdspill och saft i skuggan.


Imorgon

Första dagen på sista veckan innan semestern, bara avslut!


Om ett år

En vit fläck på kartan. Nya grannar, Nytt jobb?, Nya tapeter!

No comments: