Wednesday, March 26, 2008

rara Malin


Tack fina Malin för sifferpappret! Jag älskar det!!!
Det tog bara lite tid att hitta den där versen om nyckelpigans prickar. Jag var helt övertygad om att det fanns en sån, men efter att ha frågat land och rike runt verkar det som att den bara fanns i min fantasi.
Jag diktade lite fritt kring den jag tillslut fick tag i och här är resultatet.
Bilden är så makalöst söt tycker jag...
Och se- en gammal qk nyckelpiga dök plötsligt upp och så dom där pilarna som jag aldrig tycks tröttna på.

6 comments:

Carina said...

Härliga Clara Vad fin den blev, versen verkar bekant, så kanske hade du rätt i att det fanns något liknande.

Kram Carina

Eva said...

Hej rara Clara!

Long time no see.;(
Vilken fin LO det blev tillslut håller med om att fotot är härligt.

Kram Eva

MiaMaria said...

Härlig LO, gillar den. Har i ett par år nu funderat på texten till en LO med Josefin och en nyckelpiga. Kanske skulle få låna av dig?

Tänkte föresten på dig idag när jag såg en blond tjej med långt hår, men det var inte du. Hoppas att allt är bra i alla fall :)

Maria said...

Åh vad jag skrattade när jag såg nyckelpigan...du är för härlig...kram maria

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Malin said...

nej, du är rar Clara. Vilken dag som helst som jag är ledig o frisk samtdigt så ringer jag o vill äta lunch med dig. Hoppas den dagen kommer innan pensionen....