Thursday, August 16, 2007

lata clara


hahaha okej Malin jag ska skärpa mej!
Men jag har ju inte fotat nåt på länge så vad ska jag då lägga upp?
Just nu har jag ju dessutom typ semester- hela fem dagar ledigt i sträck!
Jag leker flitigt med mina stämplar, dom är riktigt roliga och jag har insett att Mammaroboten är ett självporträtt! Alla dom där armarna som håller på med massa konstiga grejer...
Kul kul kul mara på Papprika, och kul att ta med sej en syster! Tråkigt att vi inte stannade så länge men "i'll be back"
Nu har jag kollat i bildarkivet och dagens bild blir en sida ur min Red Velvet "art journal" - vad tusan kan nu det heta på svenska... ?

3 comments:

Jenny said...

Titta nu hittade jag ju din sida oxå, har letat men inte hittat. Nu såg jag iofs att du hade den med på forumet, men då hade jag den ju redan :) Hoppas det är ok att jag länkar till dig. Tycker du gör så härliga saker från hjärtat./ Jenny

www.jendesign.blogg.se

Bellis said...

Clara!
Vilken superläcker hår-layout du gjort!! Såg den på swe-scrap-bloggen. Grattis!
Jag håller med Malin - du måste verkligen börja dela med dig lite med av allt spännande du gör.

kram kram /Anna

Scrapangel said...

Hej, du gör så jättefina freestyle LOs. Klart du måste fota och lägga in sen, det var förresten himla kul att träffa dig och syrran i onsdags. Och du, jag mår bättre nu, din kram var så värmande! Jag kramar tillbaka en extra gång nu här i din blogg!