Sunday, July 15, 2007

scrappat



Här kommer en liten lo om min vardag just nu. Tur det finns helger, jag borde kanske göra en som handlar om dom också- bara för att balansera lite :)
Jag gjorde den till scraputmaningens "jag-just nu" utmaning och undrade lite om jag skulle få en utskällning och bli utesluten från bloggen- den är ju rätt rörig och oplanerad - precis som min vardag alltså- men det gick bra och jag är tydligen fortfarande välkommen att delta :)
Jag har använt massa små prislappar och tags från affären där jag jobbar, så himla kul att samla på sånt och ännu roligare att använda dom sen, och så har jag ritat och kladdat och stansat och slutligen klämt in lite stämplar också. Bla mina egna (hurraaa)

Tack för senast AnnaBellis, robban är en goding och jag träffar honom gärna igen...

4 comments:

Helena said...

hahaha, kärlek eller dammsuga. så är det. vi håller på å kolla städfirmor...
var på ditt jobb i lördags men då var du ledig minsann.
kramkram

Scrapangel said...

Men, vad säger du? Klart du ska va med på Scraputmaningen, vi älskar dina alster!!! Du har en helt galet charmig scrapstil clara!

Grattis till dina stämplar också!!! Jättefina :)

VI synes!

MiaMaria said...

Gillar din vardags-LO, så är det ju! Alltid kul att se vad du har på gång :)

tanja said...

Underbar LO Clara, och fotot, jag tror jag har sagt det förut; Det är Outstanding!!!

Kram